Gestions administratives
Alumnat nou
Per inscriure-us per primera vegada a l'Escola, ho podeu fer de manera telemàtica a través d'aquest ENLLAÇ. Aquí hi trobareu un espai amb els períodes d'inscripció oberts, un espai per omplir amb les vostres dades i de l'alumne/a, i les matèries que vol cursar. Quan hàgiu omplert la sol·licitud online, rebreu una confirmació de reserva de plaça.
I una vegada estigueu admesos, l'Escola contactarà amb vosaltres per iniciar el procés de matrícula a l'escola.
Durant el curs
Per facilitar i agilitzar la gestió administrativa de l'Escola, us deixem els formularis perquè pugueu omplir-los des de casa o des del vostre ordinador, imprimir-los i signar-los.
A més, durant l'etapa de la pandèmia, ens podeu enviar aquests documents signats per correu electrònic a l'adreça (Necessites javascript per veure aquest correu-e) i, tindran validesa quan rebeu un correu electrònic de confirmació.
A continuació us expliquem quins són els formularis:
- MODIFICACIÓ DE MATRÍCULA: per donar d'alta o de baixa alguna assignatura concreta durant el curs
- DOMICILIACIÓ BANCÀRIA: per modificar les dades bancàries per a on es cobraran els rebuts de l'Escola
- AUTORITZACIÓ PER SORTIR SOLS/SOLES: perquè el vostre fill o filla menor de 14 anys pugui sortir sol/a
- AUTORITZACIÓ PER SORTIR AMB ALTRES PERSONES: perquè el vostre fill o filla pugui sortir amb una 3a persona
- COMUNICACIÓ DE BAIXA: per realitzar la baixa total del centre. Recordeu que cal confirmar la baixa com a màxim el dia 20 del mes anterior al qual es vol causar la baixa
- SOL·LICITUD DE BONIFICACIONS I AJUTS PER RENDA: sol·licitud per adjuntar-la via instància genèrica al registre d'entrada a l'Ajuntament