Fi de curs de l'Escola Municipal de Dansa
L’Escola Municipal de Dansa celebrarà el seu tradicional festival de final de curs amb l’espectacle titulat “R2 Nord”, una proposta artística que es podrà veure el diumenge 14 de juny a les 18.30 h al Teatre Margarida Xirgu.
L’espectacle reunirà els diferents grups de l’escola, que pujaran a l’escenari per mostrar el treball realitzat durant l’any. Coreografies variades, música i posada en escena es combinaran per oferir una tarda plena d’energia i talent.
Aquesta cita cultural, que tindrà lloc al Teatre Margarida Xirgu, esdevé una oportunitat per compartir amb les famílies i el públic el creixement artístic de l’alumnat i per posar en valor la tasca pedagògica del centre.
Amb “R2 Nord”, l’Escola Municipal de Dansa convida tothom a pujar a aquest viatge escènic i a gaudir d’una experiència plena de ritme i emoció.
El cartell de l’espectacle ha estat dibuixat per Ainara Lobo, una alumna de 7 anys de l’escola de dansa.


