L'antic professor de l'Escola, Carles Delgado, és el creador de les noves músiques i sintonies del 3CatInfo.
Carles Delgado va ser professor de l'escola entre els anys 2008 i 2010, fins que va marxar als Estats Units a complementar la seva formació com a músic, compositor i dissenyador de so al Berklee College of Music de Boston, Massachusetts.
Aquest mes de setembre, el portal 3CatInfo (els informatius de TV3) ha renovat la seva imatge i ha incorporat un nou univers sonor, creat per l'antic professor de l'Escola Carles Delgado. El Carles va ser professor de guitarra clàssica, guitarra elèctrica i informàtica musical a l'Escola entre els anys 2008 i 2010, any en que va obtenir una Beca presidencial atorgada per l'SGAE per estudiar Escriptura i Producció Contemporànies i Banda Sonora per a Videojocs al Berklee College of Music de Boston, Massachusetts.
A dia d'avui, és una figura destacada en l’àmbit de la síntesi modular a Catalunya. La síntesi modular és una tècnica de creació de sons mitjançant un sistema format per diferents mòduls electrònics independents per generar, modificar i modelar el so. Per tant, segons explica ell mateix a una entrevista al diari TotSantCugat, les sintonies tenen un univers sonor orgànic, ja que l'orígen dels sons es real partint d'aquests mòduls electrònics. Aquestes músiques ja es poden escoltar als Telenotícies de TV3, integrades amb la nova imatge i grafisme que comporta: les cortinetes, els sons, la careta, el rellotge del principi, la música del sumari, la méteo, els fons de música que sentirem quan hi hagi grafismes, els esports, el temps, etc.
La trajectòria creativa del Carles Delgado inclou treballs en bandes sonores per a videojocs, pel·lícules, sèries i publicitat, col·laborant amb marques com CaixaBank, FIBA, Seat, Google o la Generalitat. També ha compartit escenari amb artistes com Clara Peya i Meritxell Neddermann.
Moltes felicitats, Carles!