Actuació de la Banda de l'Escola pel Dijous Gras
Dia i hora: dijous 12/02/2026 a les 18:00h
Lloc: Plaça del Teatre Margarida Xirgu i Teatre Margarida Xirgu
Organitza: Ajuntament de Montornès del Vallès
La Banda de l'Escola participarà als actes de Carnaval de Montornès del Vallès, amb l'activitat del Dijous Gras a la Plaça del Teatre Margarida Xirgu i a l'interior del Teatre.
Preparats/ades per Carnaval?
El tret de sortida oficial serà el 12 de febrer, Dijous Gras, amb l’emblemàtica Globotada que servirà per donar la benvinguda al Rei Carnestoltes. En aquesta ocasió, la petada popular de globus tindrà lloc a l’exterior del Teatre Margarida Xirgu, a les 18 h.
L’Esparriot, els Set Pecats Capitals i l’Emissari a cavall del Bou de Montornès donaran pas a una actuació de la banda de l’Escola Municipal de Música, Dansa i Aula de Teatre.
Per acabar, ja a l’interior del Margarida Xirgu, el Consell d’Infants de Montornès invocarà al Rei Carnestoltes, que rebrà la vara de manar de la mà de l’alcalde, José A. Montero.
El Centre d'Estudis de Montornès del Vallès organitza l'activitat amb el suport del Departament de Cultura i Festes de l'Ajuntament.
Font: web municipal


