Primer concert del Cicle Músiques del Món
Dia i hora: diumenge 20/10/2013 de les 18:00h a les 19:00h
Lloc: Espai Cultural Montbarri
Organitza: Escola Municipal de Música
El proper diumenge dia 20 d'octubre arrenca la segona edició del Cicle de Músiques del Món, amb l'actuació del grup Vermouth Time.
El Cicle de Músiques del Món està format per tres concerts que organitza l'Escola Municipal de Música, amb el suport de l'Ajuntament de Montornès del Vallès i la Diputació de Barcelona. El principal objectiu d'aquest cicle és donar a conèixer noves músiques al municipi, tant als usuaris de l'escola com també la població interessada en aquestes músiques.
Els concerts es realitzaran a l'Espai Cultural Montbarri, ubicat a Montornès Nord sota l'Església de Nostra Senyora del Carme. És un nou equipament preparat per espectacles de tot tipus, i des de l'escola ja n'hem fet alguns com el Dia Internacional de la Dansa, la Mostra de Teatre o les Audicions de Final de Curs o el monogràfic de piano de música per a infants.
El primer concert serà a càrrec del grup de jazz Vermouth Time, i podrem veure en escena el professor de bateria de l'escola, en Raül Lorenzo. Blues, swing, i molt jazz serà el què podrem escoltar al primer concert.
L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat.
Us hi esperem!